top of page

Framgångar i Göteborg


I helgen reste Thorin & Balrog till Göteborg för att se om gräset var grönare där än i Jönköping. Det var det mycket riktigt, inte minst i slottsskogen där Thorin fångade ett tiotal Abra vilket ledde till att han fick Alakazam.

"Abra var lika vanliga som pidgeys i slottsskogen i Göteborg, helt otroligt! Jag samlade ihop tillräckligt med godis till att evolva till en Alakazam. Jag hade hittat en 781 CP Abra med 98% IV-level som jag fann lämplig att evolva. TIllråga på allt så fick Alakazam det bästa movesettet vilket var kul. Totalt sett fick jag tre nya pokemons i Göteborg som jag tidigare inte hade. Helt fantastiskt!" -Säger Thorin.


Utvalda inlägg
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page